Voda a vodárny: Kde jsme? Jde něco udělat? Jak to zvládáte?

6. 03. 2016 8:10:00
"Oblast vody je mi známa mnoho let. Také známé video s bývalým poslancem F.R.Čechem upozorňuje na poměry v hlavním městě. Navíc, kdyby to byla jen voda. Zajímá mne ....

"Navíc, kdyby to byla jen voda. Můžeme přidat rozvody tepla ( přestože jsou v majetku obcí) a poslední novinka je známá změna plateb za elektřinu, podle zabudovaného jističe. Oceňuji Vaši aktivitu v oblasti vody.

Shrnu-li svůj názor a postoj, pak ať volíme jak volíme, stále se tam derou stejní lidé, kteří preferují svoje osobní zájmy před tím, aby zastupovali voliče. Já již na takový systém nevěřím a ignoruji ho již mnoho let. Z našich daní jsou placeni lidé, kteří vyvíjí aktivity, které jsou v rozporu s většinovým názorem daňových poplatníků. To ví řada lidí.

Co mne však zajímá je to, jak je to v případě osob, které aktivně pracují v zájmu většiny daňových poplatníků? Mají možnost dosáhnout na nějaké dotace, nebo tak činí za vlastní náklady a ve svém volném čase? Z mých zkušeností je zřejmé, že osoby schopné aktivní činnosti jsou většinou velmi časově vytíženy a již jim nezbývá síla na další aktivity.

To je i můj případ. Rád bych se v této a dalších oblastech aktivně zapojil, ale kde na to vzít čas, to nejsem schopen posoudit."

Obsahem podobné komentáře a názory dostávám poměrně často a dají se rozdělit na tři části:

  1. Popis a pochopení existujícího stavu
  2. Rezignace a odpor k volbám
  3. Jak to zvládáte, z čeho financujete obranu vodáren a práci kolem pravdy o vodě?

1) Pochopení existujícího stavu.

Proto, abychom mohli něco napravit, je třeba poznat a uznat, jaký stav dnes v republice je.

Systém, kdy se mezi platící spotřebitele a veřejnou službu instalují soukromé penězovody, se dnes pokouší soukromé subjekty instalovat všude, kde je služba v rukou veřejného sektoru. To platí pro ČR, ale i pro Německo, Francii a další státy západní Evropy. V Německu již pochopili, že toto není správná cesta (jde o privatizaci zisků a zestátnění nákladů) a dochází postupně k opačnému procesu.

Stejná parta, která odváděla černou práci pro koncerny ve vodárnách v ČR, se snaží o zavedení "provozních modelů/tunelů" do nemocnic, odpadového hospodářství, nakládání s odpady a technické služby. Podobná mapa jako pro vodárny by šla udělat i pro tato odvětví.

Nedávno proběhl pokus rozprodat ČEZ. Dle mého názoru se 5 "kamarádů" pokusilo donutit vládu, aby zprivatizovala ČEZ. Neprošlo to, i když přispěli ke konci vlády trojkoalice vedené ODS.

Závěr.

Víme, co je cílem koncernů i "koncernofilů". Víme, co dělají, kde působí i jak to dělají. Přes tu hrůzu je to lepší než stav kolem roku 1996, kdy nikdo netušil, čeho jsou loutky na radnicích skrytě pracující pro různé finanční skupiny a oligarchy schopny. Dnes víme, proti čemu stojíme a proč.

2) Ignorujete volby. Chápu, ale nesouhlasím.

To máte jako s nacisty a koncentráky. Slušní Němci je také ignorovali a vzniklo to, co vzniklo. Právě ignorance a postoj - to se mne netýká - přinesl neskutečné utrpení. Nechat zlo, aby si dělalo, co chce, znamená zlo podporovat. (F.R.Čech - to ve videu také nějak podobně říká).

V každé skupině lidí jsou 3 "druhy" lidí - rozumní, darebáci a mlčící většina - to platí i pro zastupitelstva měst a sněmovnu. Pokud darebáci zmanipulují většinu (a většina z nás je bez informací a pohodlná), pak se dějí věci jako ve "vodě".

Lidé volit nechodí. Pak stačí, že se partajníci volí mezi sebou a k tomu si koupí hlasy prostých lidí, kteří za koblihu, guláš nebo balónek, zvolí kohokoliv. Koncerny svým posluhovačům na kampaň rády přispějí - z našeho. Řada Hadů na radnici, kteří zavedli do městské vodárny provozní tunely, poté tímto procesem prosvištěli do sněmovny. Min. jeden byl i v Euro parlamentu.

Politici se bojí jedině veřejného mínění a voleb. Myslím, že se mnou budete souhlasit, že politik, který sedí u moci dlouho, ztrácí soudnost a kontakt s realitou. Je třeba, aby neměli nic jisté, aby lidé v době voleb účtovali. Když lidé nejdou volit, tak to vypadá a funguje tak, jak to popisujete. Pak se může stát, že s ČSSD - v části partaje změní na Č/SS /D a to platí pro každou stranu.

3) Jak to zvládáte a financujete?

Určitě si nemyslíte si, že mi přispívají politické strany, koncerny, státní kasa, veřejný sektor nebo dotace z EU či příspěvky oligarchů?

Finanční zázemí mám díky tomu, že má firma od roku 1995 poskytuje služby v oblasti ekonomiky, cenných papírů, fúzí a akvizic. Bez vlastních financí bych neměl šanci dělat ve "vodě" to, co je třeba. Právě díky zkušenosti z fúzemi jsem pochopil, co se s "vodou" a ve vodárnách děje a jaké to bude mít pro lidi a města důsledky. Po odborné stránce mi hodně pomáhají vodaři a rozumní zastupitelé. Především z regionů, kde jsem pomáhal vodárnu ubránit. Mám kvalitní právníky, kteří "vodu" berou také jako srdcovku a nejen jako klasický případ.

Když jsem se do "vody" pustil, tak jsem netušil, jak velká je to kauza, co mne čeká.

Naštěstí.

Místy to bylo a je opravdu těžké. GANGSTERSKÉ PRAKTIKY. Toto jednání mi potvrdilo, že se informovaných lidí a politiků se různé "privatizační" skupiny bojí. Rozhodl jsem se obrátit na soudy, spustil jsem projekt PRAVDA O VODĚ a začal poskytovat konzultace rozumným lidem a zastupitelům.

Do roku 2006 padala jedna vodárna za druhou, bez ohledu na to, co jsem říkal, dokládal a vysvětloval. V roce 2006 se mi podařilo pomoct rozumným politikům zastavit tunel ve Vaku Náchod a poté v Pardubicích, Kroměříži, Přerově a rovněž soudci pochopili a soudy mi začaly dávat za pravdu. Od té doby, již žádná okresní vodárna vytunelovaná nebyla.

Od roku 2010 je na stole precedens, že tunel jde z okresní vodárny odinstalovat

Soudce již dokonce 2x potvrdil, že to, co bylo realizováno ve Zlíně, je protiprávní a nemravné. Šokující pro mne bylo a je jednání nového vedení města Zlín, zvoleného v roce 2010 (2014), které ví, že jsou poškozováni občané, města i vodárna. Bez ohledu na rozsudky, které umožňují toto ukončit, vše pokračuje dál.

Vykašlal byste se na to?

Koncerny dobrovolně neodejdou a Hadi na radnicích od korýtek, také ne. Pokud má přijít náprava, pak přijde, pokud se partajníci budou bát veřejného mínění a voleb. Proto jsem projekt PRAVDA O VODĚ zaměřil ještě více na informování lidí. Poslední dobou mi pomáhají lidé nejen tím, že informace sdílí, ale také finančně.

Uvažoval jsem, že dám lidem možnost přispět podobně jako Nadační fond proti korupci, ale došel jsem k závěru, že to není správná cesta. Vede to k alibistickému přístupu lidí - tady máš peníze a vyřeš to za nás. Lidé já "vodu" sám rozhodně nevyřeším. Nejvíc lidé nápravě pomohou, pokud mají informace, orientují se a jsou sami schopni druhým lidem vysvětlit, co se děje a jak z toho ven.

Pro lidi, co chtějí vědět i pomoci jsem napsal e-knížku: PRAVDA O VODĚ FAKTA. U knížky jsem dal 30 denní garanci vrácení peněz. Nedávno mi jeden starosta řekl, že zvažuje, že ji koupí všem zastupitelům. Mé náklady to nepokryje, ale lidé ví o vodě více a tím mohou sami nápravě pomoci. Má to vše zcela jinou kvalitu než pouhý peněžní příspěvek.

Ptáte se na čas, práci.

Rozhodl jsem se, že vodě věnuji několik let s absolutním nasazením. Myslím, že to je vidět. Jsem přesvědčen, že to je správná cesta, jak spustit nevratný proces vrácení vody zpět do rukou vodáren měst a obcí. Za lidi, kteří se přidávají jsem rád, protože sám nezmohu nic. Naštěstí stále víc lidí sdílí můj názor:

Voda je život a můj život do rukou koncernů rozhodně nepatří.

Autor: Radek Novotny | neděle 6.3.2016 8:10 | karma článku: 24.83 | přečteno: 599x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ekonomika

Ladislav Jílek

Něco k huti Liberty

My starší ji známe pod jménem Nová huť Klementa Gottwalda. Ti ještě starší ji znali pod jménem Jižní závod, který jí dali Němci, kteří ji začali stavět během 2SV.

25.3.2024 v 16:35 | Karma článku: 22.49 | Přečteno: 595 | Diskuse

Milan Smutný

Nesnesitelně drahá láce solárních a větrných zdrojů

Daňoví poplatníci v Německu se vztekají: v rozporu s vládní ideologií zjišťují, že zelená tranzice levnými zdroji ze slunce a větru se nejen nekoná, ale devastuje ekonomiku, soukromé i veřejné rozpočty a vede k politickému chaosu.

25.3.2024 v 11:31 | Karma článku: 35.70 | Přečteno: 903 | Diskuse

Markéta Šichtařová

Co se to děje s úroky?!

Už tento týden bude znovu Česká národní banka rozhodovat o nastavení jejích úrokových sazeb. A ekonomové ve svých reportech skoro o ničem jiném nemluví.

20.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 34.75 | Přečteno: 1559 | Diskuse

Karel Trčálek

Čelíme statistickému zkreslení paní Šichtařové!!!

Počet lidí, kteří jsou přesvědčení, že je paní Šichtařová ekonomka, v roce 2023 stoupl o 173 000 na 4,224 milionu lidí. Vyplývá to ze statistik paní Šichtařové...

18.3.2024 v 8:43 | Karma článku: 19.36 | Přečteno: 496 | Diskuse

David Kunc

Ekonomické události 11. týdne

Americká inflace se delší dobu pohybuje nad 3 %. Aby inflace zpomalila, bude muset zpomalit i americká ekonomika - což, se možná již pomalu začíná dít. Dokud v USA nenastanou podobné symptomy jako v EU, bude inflace patrně vyšší

18.3.2024 v 6:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 69 | Diskuse
Počet článků 91 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1308

Českou vodu si prodávejme sami, bez překupníků a lidé, města i stát na tom vydělají. Ne zisky v daňových rájích, ale čistou vodu, opravené trubky v zemi a přitom rozumnou cenu vody.

-----------------------------------------------------------

Jsem autor projektu PRAVDA O VODĚ, který pomohl v řadě okresů ČR, ubránit vodárny před zaváděním tzv. "provozních tunelů". Např. Kroměříž, Přerov, Pardubice, Náchod ... Díky tomu tyto regiony čerpají dotace z EU na investice, mají zcela v rukou obchod s vodou a prioritou je rozumná cena vody a obnova sítí, ne krmení účtů koncernů v zahraničí.

15 let dokládám, že nám v ČR poteče z kohoutků nezávadná voda, pokud budou obnovené trubky. Ty budou obnovené, pokud se do nich bude investovat a investovat se bude, pokud peníze, které za vodu zaplatíme, skončí zpět v infrastruktuře a ne v zahraničí. TEČKA.

-------------------------------------------------

Koncerny přišly na nás vydělat, ne řešit naše problémy. V ČR dochází k tunelování vodáren a poškozování zájmu lidí, měst a obcí i státu. Problém jsou politici pracující pro koncerny. Proto jsem se obrátil na soudy a ty potvrzují protiprávní stav. Např. ve Zlíně je možné vrátit vodu zpět do rukou obcí, ale „politici“ pracující pro koncern udržují tok peněz od lidí do zahraničí. Lidé tak přichází každý rok o 70-90 mil. Kč a o půl miliardy z dotací!

Ke každému článku najdete informace i důkazy ZDE: 

www.pravdaovode.cz/voda-300

www.pravdaovode.cz/vodarny www.pravdaovode.cz/cena-vody

www.pravdaovode.cz/co-musime-udelat/

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...