Pokusy o zastrašení a kriminalizaci odpůrců předání vody koncernům

"Naháněči koncernů" se pokouší lidi, kteří se pustí do obrany "vody" a vodáren zastrašit žalobami, politickou likvidací na kandidátce nebo kriminalizací. Přichází i gangsterské jednání. Je třeba se nebát. Voda za to stojí.

V roce 2005 se mne naháněči koncernů pokusili kriminalizovat. Stál jsem v cestě koncernu, který dělal možné i nemožné, aby ovládl monopol vody a zisky z vody v okresech ČR na místo okresních vodáren. K zastrašování a pošpinění lidí, kteří se odvážili vystoupit a říct – toto není správné a všichni na to doplatíme – převzali zahraniční know-how. Krátkodobě měli úspěch, protože mé argumenty nikdo slyšet nechtěl (byl jsem padouch propíraný v médiích). Proto zisky z vody, které platí lidé ve vodném a stočném v H.Králové a v Kladně tečou do Francie a městské vodárny přišly o dotace. Zástupce obcí jsem předem varoval.

Pokusy o mou kriminalizaci skončily pro koncerny fatálně. Státní zástupce rozkryl podivné komploty a protiprávní stíhání okamžitě zrušil. Televize ovšem již tuto informaci neodvysílala.

Stejné nebo obdobné praktiky zažil Stanislav Mišák, Hana Orgoníková, Miroslav Rafaja, Michal Špendlík ... DALŠÍ PŘÍKLADY ZASTRAŠOVÁNÍ

Je dobré toto vědět a jednání naháněčů koncernů si připomínat, abychom věděli, proč nemají být mezi vodou a lidmi, nejen z ekonomických důvodů.

Toto se děje a já na to předem politiky, ministerstva i členy vlády upozornil!

Královské dělení: koncern x stát

 

Autor: Radek Novotný | středa 22.6.2016 12:05 | karma článku: 28,04 | přečteno: 685x