Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Pane Novotny. Vase prispevek ukazuje presne, kde je nase ceska lenost v mysleni. Vase vypocty osobne beru jako za spravne. (neznam jine vysledky). Jen se mi osobne dostava otazka na vas. Kde jste byl, kdy se podnik prodaval? Co jste delal pro to, aby jste zburcoval obyvatele k jinym krokum?

Zde se ukazuje nase neschopnost videt trochu dopredu. Ja to po 26 letech nazyvam lenivosti, nezajmem a mozna i mohu pouzit tvrdsi nazev pro tuto necinost. Reseni tohoto problemu bude dnes velmi tezke. Budeme-li chtit do dostat zpet do nasich rukou, bude to i velmi nakladne.

Jen mala poznamka na zaver. CR ma tyto "DLUHY" ve vsech moznych odvetvych. Pocinaje prumyslem vyrobnim, supermarkety, bankami a take tim vasim vodarenskym prumyslem. Vse je v cizich rukou. Cili ten cisty ZISK jde pryc. Proto ty okolni staty maji lepsi zivotni uroven nez my. Ani po tech 26 letech jsme je nedohnaly. V takove situaci jako dnes, je take nedozeneme !!!!!!!

0 0
možnosti
RN

Pane Limo, vodě se věnuji 15 let. Začal jsem bránit vodu v roce 2002 - analýzou kterou jsem zaslal vládě a ministerstvům. (Zapálili mi u domu auto). Přidal jsem okamžitě již v roce 2002 obranu vodáren u soudů - soudím se 15 let a uspěl jsem u KS, VS a Ústavního soud. Nejvyšší soud se ovšem dopouští soudní zvůle (to je závěr můj i Ústavního soudu) a tak dosud nemám pravomocný rozsudek, který by odinstaloval parazita z vodárny. To je můj cíl. Ukázat lidem a politikům, že to jde, když se proto rozhodnou. http://pravdaovode.cz/us-3-3-2015/

S rozumnými politiky se kterými jsem bránil vodárny jsem připravil VÝZVI VLÁDĚ - http://pravdaovode.cz/vyzva-premierovi/

První krok byl zastavit další tunely, ten se podařil realizovat v roce 2006. Oslovil jsem zástupce měst a obcí a dal jim rozbor, o co jde koncernům. Pomohl jsem řadě okresů vodárny ubránit - Přerov, Náchod,Kroměříž, Slovácko, Pardubice - http://pravdaovode.cz/muj-pribeh/reference/

Projděte si můj příběh budete vědět nejen kde jsem byl, ale také co na mne bylo vyzkoušeno, aby se vodě nevěnoval. http://pravdaovode.cz/muj-pribeh/

Druhý krok je odinstalovat parazity z vodáren. To je těžší, koncerny samy neodejdou a kolaboranti z řad politiků, kteří pro ně pracují od kryt dobrovolně neodejdou.

Tady jen konzultace nepostačí. Musí se vytvořit veřejné mínění a lidé musí podpořit rozumní politiky, proto jsem vytvořil projekt Pravda o vodě. http://pravdaovode.cz/kontakt/

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nedávno mi ze Slovenska nabídli 49 mil.Kč za portál PRAVDA O VODĚ. Tipnete si, co jsem na tuto "nabídku" odpověděl? :-)

3 0
možnosti
VH

Uvedené kalkulace zase tak mnoho nevypovídají. Je třeba uvést, jak vysoké jsou investice v obou oblastech a jak jsou hrazeny. Předpokládal bych, že v prvním případě ze zisku (v jaké výši - víte to?) a ve druhé z dotací - tedy opět z našich peněz, jen získaných jinak.

Nebo máte jiné informace?

PS: Ne, nemyslím, že mnohaletý pronájem VaK byl ideálním řešením. Jen je třeba posuzovat věci reálně.

0 0
možnosti
RN

Pane Hrubý, tady jsou výroční zprávy 25 vodáren z ČR, ve kterých jsou i informace o objemu investovaných prostředků a získaných dotací a také o objemu zisku a vlastníkům vyplacených dividend, fondů a základního kapitálu. Také přehled o zadluženosti firmy.

---- http://pravdaovode.cz/vodarny/

Detailní informace pro:

SmVak - http://pravdaovode.cz/okres-smvak/okres-smvak-vz/

Vsetín - http://pravdaovode.cz/okres-vsetin/vsetin-vz/

0 0
možnosti
VH

Když už se stali kýmsi, tak potom o t r o k y . Kým čím - 7. pád, víme?

0 0
možnosti
SH

a ještě "kolonií" ne koloní. Ale to je prostě jen překlep, který každého mrzí, navíc v titulku. Neberte to jako poučování.

0 0
možnosti
JH

J54a59n 96H14l94e57d67í72k

14. 4. 2016 17:28

máte recht, jen vyhraný boj na změnu třídní společnosti až na beztřídní, přinese nízké ceny za vodu, benzin, mléko, jídlo, rekreaci ROH a škodovky 105-S

1 0
možnosti
ZH

To nemá nic společného s beztřídní společností, ale spíš s Klausovou umanutostí privatizovat i to o čem už každý Brit věděl, že je to naprostá hovadina a cesta do zkázy. On to věděl každej sedlák, ale korupce a hloupost se zase jednou prosadila. ;-O

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS