Diskuse

Musíte jasně říct, koho zájmy hájíte …

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

.......a ticho. Stále čekám, kdy se ozve někdo z protistrany a položí na stůl argumenty, které by vyvrátily, nebo alespoň zpochybnily ty Vaše, ale nic. Mám dojem, že to ticho je strategie a přiznejme, že funguje. Hlavně se v tom nerejpat a nedělat vlny. Mnohé mi v této problematice mohlo utéci, ale zaznamenal jsem jeden článek, kde autor spíše, než by nám laikům vysvětlil jak se mýlíte a předložil věcné argumenty, zvolil dehonestaci vaší osoby. Ten blog měl velkou vypovídací hodnotu, ale opačnou než byl záměr.

Ještě si vzpomínám na reakci pana Paroubka, že dohoda Prahy s Veolií, u které jako radní stál, byla velice výhodná. Pro koho výhodná, v čem výhodná? Neptejte se - tečka a ticho. A ještě jedno ticho mi vadí, to diskuzní pod vašimi blogy. Tlak na změnu, by měl být i zespodu. Dál držím palce a přeji Vám, a vlastně i sobě úspěch.

0 0
možnosti

Nejdřív se vám budou smát, poté budou říkat, že jste blázen, následně se vás pokusí zesměšnit a zdiskreditovat a pak nastane pokus si vás koupit (nedávno mi za stránky http://www.pravdaovode.cz nabídl jeden člověk 49 mi.Kč s tím, že převezme i vedení soudních sporů), abych s tím neměl již další náklady), tak jsem si ho poslech, nechal ho ať mi zaplatí kafe a řekl mu, ať mi to všechno pošle do e-mailu, abych to mohl probrat s právníky. Pochopil a už se neozval.

Pane Zdeňku, pokud mezi vodu lidi a města postavím koncern, tak ten má jiné priority než lidé a obce. Přišel na lidech a obcích vydělat. Pokud ho pustím k monopolu, tak vydělávat bude a my jsme za brlbce, kteří platí. TEČKA.

Voda je život a můj život rozhodně do rukou koncernů nepatří proto dělám toto:

http://pravdaovode.cz/co-musime-udelat/

1 0
možnosti