Co dělat, abychom platili za vodu méně?

24. 04. 2016 16:17:53
Dostal jsem otázku: Co dělat, abychom platili za vodu méně? Aby to, co za vodu platíme, bylo investováno zpět do obnovy trubek? Tak jsem shrnul to, co 15 let dělám já. Pokud chcete, můžete se přidat nebo mi můžete pomoct.

V roce 2001 jsem organizoval soutěže pro Vak Prostějov. Zjistil jsem, že nabídky koncernů jsou nevýhodné pro lidi, města i okresní vodárny. Koncerny se pokouší si z ČR udělat kolonii a zavést systém Trautenberk.

article_photo

Zpracoval jsem analýzy, doložil je zastupitelům, politikům a ministerstvům. Nedělali nic, někteří dokonce jednali skrytě v zájmu koncernů. Proto jsem se obrátil na soudy a začal vodu, vodárny a tím svou svobodu bránit. Zdaleka jsem netušil, co mne čeká.

    1. Již v roce 2002 jsem shromáždil data o vodárnách v ČR a zpracoval Analýzu českého vodárenství. Doložil jsem v ní, že dochází k protiprávnímu skupování vodáren a příprava jejich vytunelování. Analýzu jsem zaslal ministrům financí, zemědělství a vnitra.
    2. Obeslal jsem velká města v ČR a doložil, že Česká spořitelna, pracující skrytě pro koncern, nabízí obcím "koupi" akcí vodáren, ale ve skutečnosti, jde o to vyvést z vodáren zisky na koncern a skrytě ovládnout monopol vody. Začala má spolupráce s rozumnými politiky při obraně vodáren. Pomohla zabránit pokoutnému vytunelování městských vodáren např. v M.Boleslavi, Chrudimi, Kroměříži, Přerově...
    3. Od roku 2002 se účastním se valných hromad vodáren, tvořím důkazů o podvodném jednání některých "politiků" a informuji zástupce obcí, co pro obce a občany znamená smlouvy vedoucí vytunelování vodáren anebo předání monopolu vody koncernům.
    4. V letech 2002 - 2006 jsem pomohl ubránit Vak Kroměříž, Vak Přerov, Vak M. Boleslav, Vak Náchod, ... když některé malé obce podehly a "prodaly" akcie vodáren. Velká města, která jsem informoval, ta odmítla akcie vodáren prodat a vodárny zůstaly v rukou měst.
    5. Tam, kde byly uzavřeny pochybné smlouvy, jsem podal žaloby na obranu vodáren a prohlášení smluv za neplatné a protiprávní.
    6. Obrátil jsem se na Komisi pro cenné papíry např. v kauze Vaku Zlín, která konstatovala, že mám pravdu. Dochází k celospolečensky nebezpečnému porušování zákonů, ze strany statutárního města a soukromé firmy. Trvalo ji to 2 roky a to už byl Vak Zlín vytunelován.
    7. Pomohl jsem malým obcím na Břeclavsku v době, kdy bylo na spadnutí vyvedení zisků z vody na koncern Internatinal water. Zde naopak zástupci velkých měst Břeclav, Hustopeče a Mikulov skrytě pracovali v zájmu koncernu. I zde voda nakonec zůstala v rukou obcí.
    8. V roce 2003 jsem byl jmenován do Meziresortní komise 5 ministerstev pro zpracování Analýzy českého vodárenství. Doložil jsem, že koncerny žádní strategičtí investoři nejsou. Jde jim o ovládnutí monopolu a likvidaci obchodního postavení okresních vodáren. To se naháněčům koncernům nelíbilo.
    9. V roce 2004 jsem podal žalobu na protiprávní vytunelování Vaku Zlín a Vaku Kladno-Mělník. Soudce Krajského soudu v Brně v roce 2010 a znovu v r. 2014, prohlásil, že jde o protiprávní a nemravný tunel. Spustil jsem projekt PRAVDA O VODĚ s cílem informovat zastupitele, přivést k "vodě" jejich pozornost a tím zastavit instalaci překupníků mezi vodu a lidi.
    10. V roce 2005! mne (tím to, co o tunelování vodáren a cílech koncernů říkám) zkusili zdiskreditovat advokáti zahr. koncernu. Křivě mne nařkli, že jsem jim v roce 2003 nabídl, že jim meziresortní komise půjde na ruku. Státní zástupce jejich zoufalý pokus pochopil a obvinění jako neoprávněné a protiprávní zrušil. Postup policie označil za podivně vstřícný. Megareference
    11. V roce 2005 jsem vyhrál soud. Vedení městské vodárny, mi muselo vydat dokumenty, které odmítalo vydat akcionářům i když na ně měli právo. Šlo o důkazy pro následnou obranu Vaku, vedoucí k ukončení tunelování Vaku. Dokládaly kolaboraci vedení vodárny.
    12. Také vedení Vaku H.Králové, kooperující s koncernem, na mne podalo trestní oznámení. Stejní lidé působící na radnici města H. Králové podali žalobu na poslankyni Orgoníkovou, která bránila Vak H. Králové a informovala o dopadech vyvedení zisků z vody na koncern. V mém případě policie rovnou oznámení odmítla, v případě paní Orgoníkové žalobu jako neoprávněnou zamítl soud. Co se v Hradci skutečně dělo popsala jako protiprávní Komise pro cenné papíry, které na základě mých důkazů rozhodla, že vedení vodárny H.Králové porušuje zákony a udělila Vaku H. Králové pokutu 700 tis. Kč.
    13. V roce 2006 jsem pomohl ubránit obcím Vak Náchod, z pozice, kdy jeho vykuchání ve prospěch koncernu vypadalo jako nezvratitelné.
    14. Rozšířil jsem cíl projektu PRAVDA O VODĚ o to dosáhnout odinstalování protiprávně zavedených soukromých penězovodů z vodáren a informovat o vodě nejen zastupitele, ale občany. Cílem je nejen zabránit instalaci koncernů mezi vodu a lidi, ale navíc vytvořit VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ - "Česká voda patří do rukou měst a obcí, nikoliv koncernů. Je třeba poslat koncerny domů."
    15. V roce 2007 jsem vyhrál další soud, který znemožnil vyvedení zisků z vody z Vaku Pardubice na koncern. Soudce prokázal nezákonné manipulace s výsledky hlasování na valné hromadě. Naháněči koncernu a část s nimi "sympatizujících" členů vedení vodárny, po ukončení valné hromady, pokoutně a protiprávně měnili výsledky hlasování ve prospěch koncernu.
    16. Zdokumentoval jsem a zveřejnil příklady, jak probíhá pokoutný proces vykuchání vodárny a předání zisků z vody koncernu: Vak Zlín a v Praze.
    17. V roce 2009 jsem zpracoval pro Transparency International Analýzu: Kam odtékají zisky? Lidé platí, jako mourovatí, a sytém je nastaven tak, že obce přicházejí o miliardy, které schází na investice.
    18. V roce 2010 potvrdil soudce Krajského soudu v Brně v kauze Vaku Zlín to, co říkám od roku 2002. Jde o pokoutný, nemravný a nezákonný proces.
    19. Drahá voda a tunely ve vodárnách souvisí s tím, že lidé a zastupitelé nemají informace. Proto jsem vytvořil stránky www.pravdaovode.cz, kde vše o "vodě, její ceně a to, kdo z ní profituje" vysvětluji a dokládám.
    20. Zažívám neuvěřitelné jednání Nejvyššího soudu, kdy Ústavní soud toto jednání označil za soudní zvůli, porušování práv občana a neplnění zákonem daných povinností.
    21. Pochopil jsem, že náprava je možná jen přes VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ. Připravil jsem Výzvu politikům a vládě, kde vysvětluji, co se děje, jaké to má důsledky a žádám nápravu. Můžete se k ní přidat.
    22. Publikuji články o vodě na blogu idnes, které četlo přes103 tis. lidí. Videa naYOU TUBE vidělo přes 200 tis. lidí, stránky www.pravdaovode.cz navštívilo za rok 2015 230 tis. lidí. Za první čtvrtletí 2016 již 513 tis. lidí. Vytvořila se komunita cca 1.690 lidí, kteří sdílí informace na facebooku VODALIDEM. Pořádám semináře pro zastupitele.
    23. Vyhrál jsem zásadní soud o hodnotu akcií vodáren v ČR. Soudy a znalecké posudky potvrdily, že hodnota akcií vodáren byla v roce 2002 min. na úrovni 1.234 Kč /akcii a nikoliv 160 Kč/akcii, jak se presentovala v letech 2002-2003 ČS a naháněči koncernu, zástupcům měst a obcí.
    24. Pomáhal jsem s pořadem ČT 2 NEDEJ SE +. Hovořím o vodě ve Zpravodajství ČT i TV Nova. Jsem zván do debat a rádií - ČR2, RÁDIOFÓRŮM. Představil jsem projekt PRAVDA O VODĚ na největším vodárenském veletrhu AQUA THERM.
    25. 15 let financuji obranu vodárny u soudů s cílem ukončení tunelu a odinstalování koncernů z Vaku Zlína a Kladno – Mělník.
    26. Zažil jsem reálné gangsterské praktiky, jen abych informace neposkytoval a tunely vodáren jely potichu dál. Beru to jako megareferenci = Svou práci dělám dobře.

      Myslím, že po přečtení výše uvedeného chápete, proč jsem rozhodnutý "VODU" zdárně dokončit, tzn. dosáhnout soudní precedens a odinstalovat soukromý penězovod z vodárny, vytvořit VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ a spustit proces vrácení vody do rukou měst a obcí.

      Chcete vědět FAKTA o vodě a současně mi pomoci při obraně vodáren u soudů?

      Pak tady pro vás mám nabídku:

      article_photo

      ZDE MŮŽETE ZÍSKAT E-KNIHU A SOUČASNĚ MI POMOCT

      Autor: Radek Novotny | neděle 24.4.2016 16:17 | karma článku: 31.34 | přečteno: 1251x

      Další články blogera

      Tato rubrika neobsahuje žádné články...

      Další články z rubriky Ekonomika

      Ladislav Jílek

      Něco k huti Liberty

      My starší ji známe pod jménem Nová huť Klementa Gottwalda. Ti ještě starší ji znali pod jménem Jižní závod, který jí dali Němci, kteří ji začali stavět během 2SV.

      25.3.2024 v 16:35 | Karma článku: 22.66 | Přečteno: 598 | Diskuse

      Milan Smutný

      Nesnesitelně drahá láce solárních a větrných zdrojů

      Daňoví poplatníci v Německu se vztekají: v rozporu s vládní ideologií zjišťují, že zelená tranzice levnými zdroji ze slunce a větru se nejen nekoná, ale devastuje ekonomiku, soukromé i veřejné rozpočty a vede k politickému chaosu.

      25.3.2024 v 11:31 | Karma článku: 35.74 | Přečteno: 906 | Diskuse

      Markéta Šichtařová

      Co se to děje s úroky?!

      Už tento týden bude znovu Česká národní banka rozhodovat o nastavení jejích úrokových sazeb. A ekonomové ve svých reportech skoro o ničem jiném nemluví.

      20.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 34.95 | Přečteno: 1577 | Diskuse

      Karel Trčálek

      Čelíme statistickému zkreslení paní Šichtařové!!!

      Počet lidí, kteří jsou přesvědčení, že je paní Šichtařová ekonomka, v roce 2023 stoupl o 173 000 na 4,224 milionu lidí. Vyplývá to ze statistik paní Šichtařové...

      18.3.2024 v 8:43 | Karma článku: 19.36 | Přečteno: 497 | Diskuse

      David Kunc

      Ekonomické události 11. týdne

      Americká inflace se delší dobu pohybuje nad 3 %. Aby inflace zpomalila, bude muset zpomalit i americká ekonomika - což, se možná již pomalu začíná dít. Dokud v USA nenastanou podobné symptomy jako v EU, bude inflace patrně vyšší

      18.3.2024 v 6:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 69 | Diskuse
      Počet článků 91 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1308

      Českou vodu si prodávejme sami, bez překupníků a lidé, města i stát na tom vydělají. Ne zisky v daňových rájích, ale čistou vodu, opravené trubky v zemi a přitom rozumnou cenu vody.

      -----------------------------------------------------------

      Jsem autor projektu PRAVDA O VODĚ, který pomohl v řadě okresů ČR, ubránit vodárny před zaváděním tzv. "provozních tunelů". Např. Kroměříž, Přerov, Pardubice, Náchod ... Díky tomu tyto regiony čerpají dotace z EU na investice, mají zcela v rukou obchod s vodou a prioritou je rozumná cena vody a obnova sítí, ne krmení účtů koncernů v zahraničí.

      15 let dokládám, že nám v ČR poteče z kohoutků nezávadná voda, pokud budou obnovené trubky. Ty budou obnovené, pokud se do nich bude investovat a investovat se bude, pokud peníze, které za vodu zaplatíme, skončí zpět v infrastruktuře a ne v zahraničí. TEČKA.

      -------------------------------------------------

      Koncerny přišly na nás vydělat, ne řešit naše problémy. V ČR dochází k tunelování vodáren a poškozování zájmu lidí, měst a obcí i státu. Problém jsou politici pracující pro koncerny. Proto jsem se obrátil na soudy a ty potvrzují protiprávní stav. Např. ve Zlíně je možné vrátit vodu zpět do rukou obcí, ale „politici“ pracující pro koncern udržují tok peněz od lidí do zahraničí. Lidé tak přichází každý rok o 70-90 mil. Kč a o půl miliardy z dotací!

      Ke každému článku najdete informace i důkazy ZDE: 

      www.pravdaovode.cz/voda-300

      www.pravdaovode.cz/vodarny www.pravdaovode.cz/cena-vody

      www.pravdaovode.cz/co-musime-udelat/

      Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

      Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

      Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

      Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

      Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

      Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

      Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

      S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

      Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

      Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...