Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je dobře, že se tématu věnujete. Režim potřebuje provětrat. Karma R^

1 1
možnosti

Vodě se věnuji 15 let a bez podpory lidí, kteří mají stejnýnázor a jdou do toho, třeba jen tím, že šíří informace bych neměl šanci. Hodněmi pomohlo to, že koncerny na mne vyrukovaly s obviněním a jeho nahaněči sdoslova gangsterskými praktikami. Tady není kam a komu ustupovat. Jde o vodu ao nás všechny. Já mám tři děti a dívat se na to rozhodně jen tak nehodlám.

1 0
možnosti

Která firma dotáhla "obvinění" do trestního oznámení?

1 0
možnosti

Psali ho právníci Veolie. :-)

 

Je mi ctí, beru tojako ocenění a důkaz, že svou práci dělám dobře. Přišlo to měsíc předtím, se mělyna valné hromadě VKM projednávat roční výsledky privatizace Vaku Kladno. Místoslibovaného zisku 170 mil. Kč byl Vak privatizován se ztrátou 110 mil. Kč! 

Podobný model se měl potéschválit ve Vaku H.Králové. Vždy s firmou Veolia. Tak mi přinesl policajtobálku, sdělil mi obvinění, které státní zástupce za 14 dní zrušil, ale  již v ten den běžela v médiích mediální kampaň a mé argumenty nikdoneposlouchal. Pro mne to byl zlomový okamžik, protože se ke mně přidalo hodnělidí, kteří pochopili, o co jde.

 

R.Novotný

0 0
možnosti

Píšete: "koncerny na mne vyrukovaly s obviněním.."    A já se ptám které "koncerny", případně které jiné právnické osoby. Snad víte, kdo na Vás podal trestní oznámení (pokud nějaké padlo). Konkrétně jste zatím neodpověděl.

   Nerozumím: místo slibovaného zisku (Vak Kladno) ...  byl Vak privatizován se ztrátou 110 mil.    Jakou formou byl Vak privatizován a co tvoří onu ztrátu?

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Českou vodu si prodávejme sami, bez překupníků a lidé, města i stát na tom vydělají. Ne zisky v daňových rájích, ale čistou vodu, opravené trubky v zemi a přitom rozumnou cenu vody.

-----------------------------------------------------------

Jsem autor projektu PRAVDA O VODĚ, který pomohl v řadě okresů ČR, ubránit vodárny před zaváděním tzv. "provozních tunelů". Např. Kroměříž, Přerov, Pardubice, Náchod ... Díky tomu tyto regiony čerpají dotace z EU na investice, mají zcela v rukou obchod s vodou a prioritou je rozumná cena vody a obnova sítí, ne krmení účtů koncernů v zahraničí.

15 let dokládám, že nám v ČR poteče z kohoutků nezávadná voda, pokud budou obnovené trubky. Ty budou obnovené, pokud se do nich bude investovat a investovat se bude, pokud peníze, které za vodu zaplatíme, skončí zpět v infrastruktuře a ne v zahraničí. TEČKA.

-------------------------------------------------

Koncerny přišly na nás vydělat, ne řešit naše problémy. V ČR dochází k tunelování vodáren a poškozování zájmu lidí, měst a obcí i státu. Problém jsou politici pracující pro koncerny. Proto jsem se obrátil na soudy a ty potvrzují protiprávní stav. Např. ve Zlíně je možné vrátit vodu zpět do rukou obcí, ale „politici“ pracující pro koncern udržují tok peněz od lidí do zahraničí. Lidé tak přichází každý rok o 70-90 mil. Kč a o půl miliardy z dotací!

Ke každému článku najdete informace i důkazy ZDE: 

www.pravdaovode.cz/voda-300

www.pravdaovode.cz/vodarny www.pravdaovode.cz/cena-vody

www.pravdaovode.cz/co-musime-udelat/

Seznam rubrik