Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám pořád nějak problém s těmi stesky na tím, jak se nám zdražila voda. Připouštím, že v Praze je to asi jiné než třeba u nás v obci, ale podstata problému je všude stejná. 

Naše obec má vlastní vodovod, mohla jej provozovat sama a občanům účtovat pouze režijní náklady. Jenže to znamená starat se a pracovat. A tak se to svěřilo Jivaku. Cena utěšeně rostla a když začínal být křik občanů moc velký, rozhodlo se vedení obce, že změní vodárenskou společnost. Proběhlo výběrové řízení a vyhrála jej společnost se kterou má starostka dlouholeté vazby. Cena vody se opět zvýšila a občané opět nadávají a ve volbách opět volí ony zastupitele a paní starostku, kteří mají přímou odpovědnost za tento stav. Když jsem byl v zastupitelstvu, mockrát jsem navrhoval, aby se o vodu začala starat obec stejně jako jedna obec nedaleko od nás, která snad jako jediná své vodní hospodářství před lety nesvěřila Jivaku a má nejlevnější vodu v okolí. Odpovědí mi vždy bylo, že s tím je práce. A tak občané platí násobně víc než by museli. Je to ovšem jejich vlastní chyba.

0 0
možnosti
OP

Pokud nesmí říkat, že byl korumpován, žádné velké vítězství to není. Za článek díky, ale žádný dobrý pocit nemám

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS