Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P51e81t55r 86S19k31á62c80e98l

9. 12. 2015 22:51

Až se majetkové vztahy vyřeší, zaměřte se na čistotu vody. Bez chlóru či fluoru. Údajně tyto látky mají vliv na horní čakru lidí, jde o jejich zdraví. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

0 0
možnosti

Hodně dobré ! Více lidí jako VY . Děkuji a mějte se krásně .

2 0
možnosti

Díky za podporu, pokud vás zajímá, co se s vodou děje a že to může a také funguje i jinakn než pro koncerny, tak se podívejte na http://www.pravdaovode.cz a pokud souhlasíte s tím, co je zde uvedeno, tak informace sdílejte a šiřte.

0 0
možnosti

Vice lidi jako jste VyR^.

1 0
možnosti

Dnes už to nejsem jenom já. V roce 2006 se nám se slušnými politiky a vodaři podařilo zastavit divoké "privatizace" a zachovat řadu okresních vodáren v rukách měst a obcí, kdy naháněči koncernu neuspěli - Náchod, Pardubice, Přerov, Hodonín, Kroměříž  Více o tom najdete v e-booku zdarma: http://pravdaovode.cz/ebook-zdarma-9/, který vše kolem vody dokládá a vysvětluje.

1 0
možnosti

J53a80n 46B29í64l78e32k

9. 12. 2015 10:19

Jsem  zvědav na rozhodnutí Vrchního soudu. Moc bych si přál, aby konečně zvítězil selský rozum! Karma.

3 0
možnosti

Pane Bílku, soudcům jsem napsal, že jakékoliv jejich rozhodnutí, nezmění můj názor na to, že jde o tunel, na který lidé, měst a stát doplácí. Samozřejmě, že mne potěšilo, že se soudci Krajského soudu v brně, Vrchního soudu v Olomouci i Ústavní soudu v brně na věc dívají podobně jako já, ale na pravomocné rozhodnutí stále čekám a je to již 15 let! Platím právníky, díky tomu nejezdím na dovolené a lidé platí za vodu jako mourovatí. To, co dělám, by měl dělat stát, města a vodárny. Takže - kudla, ať už ten selský rozum zvítězí. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS