Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-O ...vysvětlení a to velice pravdivé mi sdělil ve svém tel.šotu F.R.Čech dopotučuji ale nic s tím neuděléte;-O

0 0
možnosti

Mám reálnou zkušenost, že jsem s tím mnohé udělal a dělámdál - http://pravdaovode.cz/muj-pribeh/. S rozumnými politiky se mi podařilozastavit již téměř "hotové" předání vody koncernům např. v Kroměříži,Přerově, Hodoníně, Slovácku, Náchodě, Pardubicích ...

Podal jsem žaloby a soudci mi dávají za pravdu. Je možno ukončit tunel ve Zlíně...

Ale máte pravdu v tom, že sám bych to nedokázal. Je třeba spolupráce lidí a to,aby lidé informace měli. Proto jsem připravil projekt pravda o voděhttps://cs.wikipedia.org/wiki/Pravda_o_vod%C4%9B, jehož součástí jsou informaceo vodě a stránky http://pravdaovode.cz/

Je třeba věci pojmenovat a pochopit, pak jdou napravit.

0 0
možnosti
Foto

díky za článek, karma

4 0
možnosti

Jedno je třeba ještě dodat, polovina republiky se tomutoprocesu ubránila, díky rozumným zastupitelům, kteří se mnou nebo sami vodárny avodu bránili a nedovolili uzavřít něco podobného -http://pravdaovode.cz/zastupitelum-1/

Kašlali na politickou kariéru i na neodolatelné nabídky. Smekám před nimi,protože z vlastní zkušenosti vím, že koncernoví naháněči zkouší vlastně úplněvšechno. Protože jejich vývar přichází až na konec, když se koncern dostane kziskům z vody a ovládne peněžní toky z vody.

1 0
možnosti

V pohodě. To jen sklízíme plody toho spanilého kapitalizmu, ktery jsme si tak pracně a obětavě vycinkali... :-)

1 0
možnosti

Pane Turečku, z části souhlasím, ale to, co se děje, až taks těmi klíči nesouvisí. Je to o tom, že vodě nevěnujeme pozornost a darebácitoho využili. Je to o nás. Koukáme na seriály, kde všechny vraždy někdo vyřešía ztrácíme představu, co je a co není podstatné - voda. Já to přirovnávám kinternacionální pomoci v roce 1968. Ta přijala na tancích. Všichni jsme věděli,o co jde. Novodobá internacionální pomoc přišla plíživě, takže mnozí dodnesnetuší, o co jde a co se stalo. Jedno je stejné - zvací dopisy. Koncerny totižnejsou problém, problém jsou politici, kteří pro ně skrytě pracují. Ti otevřelidveře vodáren koncernům.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS