Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RN

Tento příběh přišel jako reakce na tento můj článek.

Přečetl jsem si Váš článek na blogu Idnes ve věci reklamacevodoměru, tak na to reaguji.

Podobný případ jsem řešil cca před 15 lety v Jabloncinad Nisou. Protože je to delší dobu a nemám už doklady tak už o mohu podatjenom všeobecně. Bydlel jsem v domě o 4 bytech a najednou nám přišlovyúčtování s doplatkem cca 12 000 Kč – tehdy navíc cca 300 m3oproti běžné spotřebě cca 120 m3 ročně. Vyúčtování jsem za celý dům reklamovala podle reklamačního řádu jsme nejdřív museli uhradit požadovanou částku +poplatek cca 800 Kč za přezkoušení vodoměru. Reklamace byla uznána, protoževodoměr vykazoval chybné měření, ale protože naměřená odchylka činila pouze 10% (povolená odchylka byla tehdy tuším 5%), dostali jsme zpět pouze 1200 Kč +poplatek za přezkoušení. Od té doby nový vodoměr opět měřil původní hodnotyodběru, ale to už nikoho nezajímalo.

Vladimír Kraus

Jablonec nad Nisou

2 0
možnosti
MR

Dobrý den, přeji Vám, aby logika zvýtězila nad ekonomickým chtíčem, ale upozurňuji, že není dobré zapomínat na stará přísloví, třeba toto "Tak dlouho se do vodovodu šťourá, až příjde potopa" - takováje totiž pravda o vodě.

0 0
možnosti
RN

Pane Rado,

tady nejde o mě. Voda se týká 10 mil. lidí žijících v České republice a to je PRAVDA O VODĚ. Jde o selský rozum, o vodu, naši svobodu a náš život. Není důvod, aby byl náš život v rukou koncernů.

Stejný názor mají zastupitelé a lidé ve Francii.

Podívejtese na VIDEO: Měli jsme dost korupce prostupující soukromý trh s vodou - http://pravdaovode.cz/zastupitelum-reseni/

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS